چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 318107
۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱

در این سفر از آیت‌الله شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اسلامی شیعیان لبنان نیز برای حضور در جشنواره بین‌المللی غدیر دعوت به عمل آمد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در راستای برنامه ریزی برای برگزاری دومین جشنواره بین المللی الغدیر، گروهی به نمایندگی از تولیت آستان مقدس علوی به ریاست مهندس زهیر شربة معاون تولیت آستان، دکتر علی خضیر حجی عضو هیئت مدیره بخش ارتباطات و رسانه، استاد فائق الشمری مسؤول بخش رسانه آستان مقدس علوی با جمعیت خیریه آل البیت در بیروت و حاج حامد الخفاف نماینده حضرت آیت الله سیستانی در لبنان دیدار کردند تا در مورد مقدمات لازم برای برپایی دومین جشنواره بین المللی الغدیر بحث و تبادل نظر کنند. این جشنواره قرار است به زودی به مناسبت عید غدیر در آستان مقدس علوی برگزار شود.

در همین راستا دکتر علی خضیر حجی عضو هیئت مدیره ناظر بر بخش ارتباطات و رسانه آستان مقدس گفت: در این سفر با جمعیت خیریه آل البیت و حاج حامد الخفاف دیدار کرده و درباره راه های همکاری در برگزاری هرچه بهتر جشنواره و متناسب با شأن و جایگاه آستان مقدس علوی بحث و گفتگو کردیم؛ چرا که این جشنواره قرار است متفاوت از سال های گذشته برگزار شود و فعالیت های متعددی به آن افزوده شده و امسال مراکز نشر عربی و اسلامی و جهانی نقش گسترده ای در نمایشگاه کتاب جشنواره خواهند داشت که این فقط یکی از بخش های جشنواره خواهد بود.

آقای فائق الشمری مسؤول بخش رسانه آستان مقدس علوی نیز درباره این سفر گفت: سفر ما به بیروت و دیدار با مسؤولان جمعیت خیریه آل البیت ثمربخش بود و توانستیم در این سفر به تبادل دیدگاه ها و نظریات برای برپایی این جشنواره بپردازیم. این جشنواره از مهم ترین فعالیت های آستان مقدس علوی است که توانستیم در این سفر درباره اکثر مسایل مورد نظر از جمله افزایش دعوت از شخصیت های فکری و تبادل افکار و تجربیات رسانه ای به توافق برسیم.

وی افزود: ما در این سفر با آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اسلامی شیعی نیز دیدار کردیم و از ایشان برای حضور در جشنواره دعوت کردیم. در این سفر همچنین از شیخ احمد قبلان مفتی جعفری برای حضور در جشنواره دعوت به عمل آمد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha